Baca Pufferfish And Dolphins Manga Sub Indo

1476 View

multimedialy.comBaca Pufferfish And Dolphins Manga Sub Indo. Cop rebus keras dan Dolphin adalah sebuah manga baru oleh Ryuhei Tamura. Tamura terkenal dengan manga sebelumnya Beelzebub.

Manga ini adalah yang terbaru dari Shonen Jump. Saya suka Beelzebub, jadi saya yakin jika saya akan menikmati apa yang Tamura sudah di kedai untuk kita dengan Bab 1 Cop rebus keras dan Dolphin. Mari kita lihat ulasan spoiler penuh ini!

Perkataan: Ryuhei Tamura

Art: Ryuhei Tamura

Penilaian cerita: 8 Gadis Malam daripada 10

Penilaian seni: 8 Gadis Malam daripada 10

Penilaian keseluruhan: 8 Gadis Malam daripada 10

Baca Juga:

Link Baca Pufferfish And Dolphins Manga

Baca Pufferfish And Dolphins Manga Sub Indo

Pelakon: Boyle Samejima aka Shark: Samejima adalah polis rebus keras. Dia melakukan hal-hal seperti polisi dari cerita detektif Pulp tua.

Namun malangnya, cara sekolah lama Samejima mendarat dia dalam masalah yang berterusan.

Hasilnya ialah Samejima mendapati dirinya memulakan pasukan polis Tokyo dan dipindahkan ke Ogasawara.

Samejima merupakan bintang bersama manga ini. Samejima diberi nama panggilan ” Shark “kerana kanji dalam namanya adalah” shark.”

Orpheus aka Orfie: Orpheus adalah lumba-lumba. Malah, Orpheus adalah lumba-lumba antropomorfik yang besar.

Yang juga polis. Ya, ia tidak masuk akal untuk Samejima, sama ada. Orpheus menjadi pasangan Samejima ketika dia dipindahkan ke Ogasawara. Orpheus adalah bintang bersama manga ini.

Umi Nanase: Umi adalah pegawai polis yang dikurniakan dengan baik di Jabatan Polis Anegadhima di Ogasawara. Umi adalah pegawai pertama yang bertemu Samejima semasa tiba di Ogasawara. Umi adalah spunky dan oleh pegawai peraturan.

Puteri Otsukoto aka Chako: Chako adalah seorang gadis berusia lima tahun yang dibesarkan oleh ikan lumba-lumba. Kami tahu sedikit tentang dia selain Orpheus menyelamatkannya dan dia memanggilnya “Papa.”

Sinopsis: kita bermula dengan riwayat tentang bagaimana manusia hanya memerhatikan 5% daripada semua kehidupan akuatik. Ini bermakna baki 95% tidak diketahui.

Kami beralih ke Tokyo dengan polis bertindak balas terhadap seorang lelaki yang sudah mengambil tebusan wanita.

Dua pejabat polis tiba di bumbung sebuah bangunan yang mana penjenayah itu menyandera wanita itu. Kedua – dua pegawai polis coba menyebarkan keadaan dengan bercakap dengannya.

Tiba-tiba, Samejima muncul dari belakang penjenayah itu dan memberikan pernyataan gaya Harry yang kotor di mana pun penjenayah itu Samejima akan menembaknya. (Ini adalah hebat. Tamura tahu Harry kotornya!)

Penjenayah itu menyerang Samejima dan Samejima dengan cepat memukul penjenayah itu.

Kami memotong kembali ke balai polis dengan Kapten mengunyah Samejima. Kapten mengatakan bahawa Samejima adalah peninggalan.

Bahawa Samejima merupakan sesuatu daripada cerita polis pulpa noir lama. Kapten mengatakan bahawa masa sudah berubah dan polis mempunyai standard tingkah laku yang berbeza. Kapten mengatakan bahawa Samejima dipecat.

Kami beralih ke Samejima di atas bot menuju ke Kepulauan Ogasawara. Samejima berfikir bagaimana tidak ada tempat untuk orang mati seperti dia lagi.

Samejima merokok rokok sementara semua orang di sekelilingnya menatap dan kepadanya dan batuk. Samejima berfikir bagaimana dia lebih baik berhenti merokok juga.

Samejima mengatakan bahawa dia bernasib baik kerana dia meminta kapten untuk tidak memecatnya dan sebaliknya memindahkannya ke pulau terpencil ini.

Samejima keluar dari kapal dan berfikir bagaimana telah tiba masanya dia memperkenalkan dirinya kepada pembaca.

Samejima mengatakan bahawa dia adalah polis rebus yang keras sehingga kotak monolog dalamannya mempunyai darah rebus yang keras.

Bahwa percikan darah bukan dari mimisan sebab memikirkan pemikiran kotor. Bahawa walaupun dia berfikir fikiran kotor dia tidak akan mendapat mimisan. Bahawa tiada siapa yang tidak.

Polis rebus keras dan lumba-lumba bab 1
Klik untuk paparan halaman penuh
Samejima disambut oleh Umi yang menyambut Samejima ke Jabatan Polis Anegashima. Samejima menyedari payudara besar Umi.

Telah pasti, apabila Umi mengetepikan hello kepada Samejima butang di bajunya muncul terbuka mendedahkan payudaranya yang baik.

Umi meminta maaf dan mengatakan bahawa ini sering terjadi padanya. Umi butang bajunya kembali dan membawa Samejima ke Kereta polisnya.

Kami melihat Samejima kini mempunyai mimisan sebab dia mengatakan bahawa telah tiba masanya untuk menghentikan kotak-kotak naratif darah ini.

Semasa menaiki kereta ke balai polis Anegashima, Umi bercakap mengenai bagaimana mereka meminta seorang detektif dari luar kawasan untuk membantu mereka menyiasat kes tentang seorang gadis yang dibesarkan oleh ikan lumba-lumba.

Jika kultus laut menyembahnya dan memanggil Puteri Otsukoto. Gadis itu kini dalam tahanan polis. Nama gadis itu ialah Chako.

Pufferfish and dolphins bl

Pufferfish and dolphins bl pengasas kultus laut, Nirai Kanai, mendakwa bahawa Laut akan membanjiri dunia dalam beberapa tahun.

Dia mengajar Mencari Syurga sebagai satu-satunya keselamatan. Chako disembah sebagai oracle.

Kultus laut menaiki kapal untuk menuju ke syurga dan kapal itu hilang atau tenggelam. Chako dibawa ke pantai oleh ikan lumba-lumba dan kemudian dijumpai oleh polis.

Samejima difikirkan bagaimana kes ini boleh menjadi rehat besar beliau. Sekiranya dia bisa menyelesaikannya maka dia bisa kembali ke daerah Shinjuku di Tokyo.

Kami tiba di balai polis. Samejima melihat Chako bermain. Kapten memperkenalkan Samejima kepada rakan barunya: Leftenan Orpheus. Chaka berlari ke Orpheus dan memanggilnya “Papa.”Orpheus mengatakan bahawa Chako adalah anak perempuannya.

Samejima terkejut bahawa Orpheus merupakan lumba-lumba antropomorfik. Samejima tertanya-tanya mengapa tidak ada orang lain yang terpegun dengan kenyataan ini.

Samejima tertanya – tanya mengapa tiada siapa yang mengatakan apa-apa. Samejima bertanya-tanya apakah ini normal di sini.

Samejima tidak percaya dia dikalahkan oleh lumba-lumba. Samejima juga tertanya-tanya apakah Orpheus memakai kostum maskot atau apakah dia benar-benar lumba-lumba.

Kami beralih ke Samejima, Orpheus, dan Chako di luar. Samejima sedang menghisap rokok.

Orpheus bertanya apakah tidak apa-apa dia memanggil Samejima “jerung” kerana kanji untuk jerung ada dalam nama Samejima.

Orpheus memberitahu Samejima bahawa dia akan menendang pantatnya jika dia merokok di sekitar Chako.

Orpheus kemudian mengatakan bahawa Samejima boleh berehat. Bahawa dia tidak akan makan Samejima.

Tiba-tiba, Orpheus memukul Samejima dan memanggilnya bodoh sebab terlalu lambat. Bahawa satu petunjuk “kehadirannya” dan Samejima akan dibawa keluar.

Samejima berdiri dan memukul Orpheus dan bertanya bagaimana lumba-lumba dapat bergabung dengan polis.

Samejima dan Orpheus berdiri di sana dan tiba-tiba mereka berdua mula ketawa. Mereka berdua berfikir bagaimana mereka tidak akan membiarkan lelaki lain menaikkan mereka.

Tiba-tiba, mereka mendapat panggilan dari balai polis kemalangan hit dan run. Kami memotong Samejima, Orpheus, dan Umi bertindak balas terhadap kemalangan kereta.

Mini Cooper yang penuh dengan remaja yang menjengkelkan dari Tokyo cuba menubuhkan pemandu yang tidak bersalah dengan mendakwa jika seorang lelaki tua mengakhiri mereka. Lelaki tua itu menafikan melakukan kesalahan.

Samejima tidak membeli apa-apa cerita remaja dan terus meminta lesen kanak-kanak itu. Remaja itu enggan bekerjasama.

Ketiga-tiga remaja di Mini Cooper mula memanggil Samejima sebagai “babi” dan bahawa mereka akan merakamnya dan meletakkannya di media sosial.

Remaja berani Samejima untuk melakukan sesuatu seperti memukul mereka supaya mereka boleh merakam dan meletakkannya di internet.

Mereka terus memanggil nama Samejima dan cuba mencetuskannya. Mereka mengatakan bahawa polis tidak boleh menolak untuk difilemkan.

Tiba-tiba Orpheus muncul dan berkata, “Neraka Ya kita boleh.”Remaja terkejut dengan penampilan Orpheus.

Orpheus mengatakan jika penggambaran sesiapa tanpa kebenaran mereka adalah pelanggaran hak privasi. Orpheus menuntut agar remaja menyerahkan telefon mereka.

Orpheus mengatakan bahawa dia bercakap dengan lelaki tua itu. Lelaki tua itu mengatakan bahawa dia mempunyai dash cam yang menunjukkan remaja itu berlari isyarat lalu lintas dan menyebabkan perlanggaran.

Remaja itu mengatakan bahawa jika rakamannya tidak sah maka begitu juga video dash cam lelaki tua itu.

Umi melompat masuk dan mengatakan kamera dash-board tidak menyalahi undang-undang selagi mereka tidak digunakan untuk tujuan komersil seperti video remaja.

Remaja kemudian berlumba di Mini Cooper mereka. Kedua-dua Samejima dan Orpheus mengeluarkan senjata mereka.

Umi terkejut dan mengatakan bahawa kedua-duanya akan pergi ke laut. Umi bercakap mengenai bagaimana pegawai polis Jepun jarang mengeluarkan senjata mereka.

jika kebanyakan pegawai polis Jepun bersara tanpa menggunakan senjata mereka. Dia terkejut dengan apa yang dilakukan oleh Samejima dan Orpheus.

Kedua-dua Samejima dan Orpheus menembak senjata mereka. Kami melihat peluru mereka meletupkan tayar sisi dua pemandu di Mini Cooper. Mini remaja itu kemudian berhenti di tepi jalan.

Orpheus memberitahu Umi untuk melihat lebih dekat. Kami melihat seorang ibu dan anaknya yang masih muda di persimpangan jalan yang hendak dilanggar oleh kereta remaja.

Orpheus mengatakan bahawa senjata api adalah alat yang harus ditangani dengan sangat berhati-hati.

Namun, jika anda tidak menembak apabila anda mesti maka anda gagal mereka yang anda boleh disimpan. Umi mengatakan bahawa dia tidak melihat ibu dan anaknya.

Orpheus memperhatikan tujuan Samejima yang sempurna sebab dia mempunyai sudut yang lebih keras daripada Orpheus.

Kami beralih kembali ke balai polis. Samejima berfikir mengenai dia bercakap dengan teman wanitanya mengenai perpindahannya ke Ogasawara. Teman wanitanya mengatakan bahawa Tokyo terlalu kecil kolam untuk Samejima.

Kami melihat Samejima duduk di atas batu melihat lautan dan memikirkan betapa besarnya itu. Chako berjalan dan mengatakan bahawa lautan sangat sesuai untuk jerung.

Dia melihat begitu. Chako mengatakan bahawa Samejima dan Orpheus akan menjadi pegawai polis terbaik di dunia.

Chako mengatakan bahawa memiliki banyak orang jahat di sekitar. Penyu laut yang mengambil gambar mengintip dan mencuri sunfish.

Samejima bertanya bagaimana dia dan Orpheus boleh menjadi yang terbaik di dunia di masa yang sama. Chako mengatakan bahawa akan turun ke pertarungan penumbuk lelaki.

Chako kemudian mengatakan bahawa Orpheus membantunya melarikan diri. Itulah sebabnya dia ” Papa.”Samejima berfikir bagaimana halaman pertama sudah dibuka pada fail kes lautannya yang keras. Akhir Bab 1.

The Good: Cop rebus keras dan Dolphin Bab 1 adalah permulaan yang kuat untuk manga baru ini.

Tamura tidak membuang masa dengan cepat memasang watak utamanya dan membiarkan pembaca tahu apa perjalanan yang boleh kita harapkan pada manga baru ini.

Cop rebus keras dan Dolphin Bab 1 adalah cerita yang serba dan diplot. Cerita ini mempunyai aliran yang menyenangkan.

Setiap adegan dengan secara semula jadi mengalir ke yang seterusnya. Cerita bergerak dengan tujuan namun tidak pernah tergesa-gesa. Tamura mengekalkan fokus yang tajam dan tidak pernah melupakan tujuan ceritanya.

Gallery for Baca Pufferfish And Dolphins Manga Sub Indo

Leave a Reply

Your email address will not be published.